Alla inlägg under november 2012

Av Denise Bruce - 16 november 2012 14:32

Hej där!

Jag vet att jag inte skrivit på länge men det får ni tåla... :P jag har träning typ varje dag och den dan jag ionte har träning försöker jag att vara med mina kompisar... och då kanske jag inte hinner skriva så mycket! :P men skälet till att jag skriver idag är för att jag ligger hemma i feber och har inget att göra så jag bestämde mig för att blogga lite XD asså jag blev förkyld i måndags tror jag och sen har det bara gått nerför med det... :( jag fick bara mer och mer ont i halsen och började att hosta och få ont i huvet och idag så vaknade jag helt konstig och då hade jag fått feber oxå... -.- jag som hade tänkt att spela match imorn!! D: men nu går inte det och det gör mig ledsen... :'( fast en sak gör mig glad idag!! JAG SKA FÅ MINA ONE DIRECTION BILJETTER IDAG AV EN TJEJ PÅ FACEBOOK!!!! :D :D <3 <3 det gör mig överlycklig!! :D ehh... vad ska jag skriva om nu då... :/ jag vet inte så då avslutar vi nog dagens blogginlägg!


Hej Då! Bye Bye! Au revouir! Ciao! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Mitt namn är Denise och jag är en glad tjej på 14 år! Här kommer jag att skriva om lite allt möjligt... ;) Hoppas du gillar! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards