Direktlänk till inlägg 13 oktober 2012

Jag är FRUSTRERAD!!!

Av Denise Bruce - 13 oktober 2012 17:35

Hellu!
Har precis kommit hem efter att ha spelat innebandymatch mot Vendelsö... Vi förlorade med 2-7 men det var absolut inte rättvist resultat! Vi var mycket bättre och skulle ha vunnit men vi fick bara inte in bollarna i målet... :P men men... Det e sånt som händer. Jag ska även spela match imorgonbitti så jag får väll ta och ladda om och ge hörnet imorn istället!!en nu ska jag ta och chilla lite och äta godis! ^^
Hej Då!! :*

 
 
Ellen

Ellen

13 oktober 2012 17:48

jobbigt läge :/

http://www.lilomilo.blogg.se

Denise Bruce

13 oktober 2012 17:49

Aa... Och dessutom så sög domarna!!! D:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Bruce - 16 november 2012 14:32

Hej där! Jag vet att jag inte skrivit på länge men det får ni tåla... :P jag har träning typ varje dag och den dan jag ionte har träning försöker jag att vara med mina kompisar... och då kanske jag inte hinner skriva så mycket! :P men skälet till a...

Av Denise Bruce - 21 oktober 2012 18:03

Hej igen! Nu var det ju nån dag sen jag skrev här så jag har lite att berätta... Vi börjar med fredag! I fredags efter skolan så åkte jag till forum för att vänta på min kompis Lise för att vi skulle in till stan och gå på bio med nån kille vi har ...

Av Denise Bruce - 19 oktober 2012 07:58

Hellu there my dear friends! How are y'all? Okej, jag vet inte riktigt vad det där va men jag kände bara för att skriva på engelska helt enkelt :P men nu är jag iaf på bussen på väg till skolan på regnig fredag som denna... Och det skönaste med just ...

Av Denise Bruce - 17 oktober 2012 21:19

Hallå du där på andra sidan skärmen! :D Sorry för dålig uppdatering men jag har inte haft så nycker tid... Jag ska försöka att blogga så mycket jag hinner ;) Men vi börjar med vad som har hänt idag! Imorse så vaknade jag 20 minuter försent och då när...

Av Denise Bruce - 15 oktober 2012 22:52

Halloj! Som jag skrev i mitt förra inlägg så gillar ju jag One Direction... Och dom ska ju vara med på x-factor den 2:a november och biljetterna släpptes idag men jag fick inga!! Och jag vill verkligen verkligen VERKLIGEN ha biljetter dit... :( men ...

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Mitt namn är Denise och jag är en glad tjej på 14 år! Här kommer jag att skriva om lite allt möjligt... ;) Hoppas du gillar! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards