Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Denise Bruce - 17 oktober 2012 21:19

Hallå du där på andra sidan skärmen! :D Sorry för dålig uppdatering men jag har inte haft så nycker tid... Jag ska försöka att blogga så mycket jag hinner ;) Men vi börjar med vad som har hänt idag! Imorse så vaknade jag 20 minuter försent och då när jag skulle till skolan så glömde jag BÅDE skåpsnyckeln och gympakläderna så jag blev tvungen att knippsa upp mitt lås för att kunna jobba nått i skolan... -.- jag hade engelska och franska och sen när jag skulle ha gympa så fick ju jag stanna kvar i skolan och jobba :P när jag kom hem sen så käkade jag mellis och sen så var det dags för träning i orminge!! :D och nu så sitter jag hör i soffan hemma och kollar på '99 saker med Erik och Mackan' x) juste, jag fyller ju år på tisdag oxå!!! Kan inte vänta!!! Och om nån dag så kommer jag att få en One Piece som min farmor och farfar har skickat till mig!!! Men nu ska jag inte tråka ut er längre... :P och om ni har någon fråga, skriv den då i min bloggrespons istället för i kommentarerna för det är lättare för mig att svara då!
Hejjjj dåååååå!!! :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Mitt namn är Denise och jag är en glad tjej på 14 år! Här kommer jag att skriva om lite allt möjligt... ;) Hoppas du gillar! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards